Veel gestelde vragen

Op deze pagina geven wij U een antwoord op veel gestelde vragen.
Staat Uw vraag er niet bij?
Stuur ons een mailtje met Uw vraag en wij trachten U zo snel mogelijk verder te helpen.
  1. Hoe kan ik een product bestellen?
  2. Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
  3. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Hoe kan ik een product bestellen?
Het bestellen van een product is erg eenvoudig dankzij het winkelwagen systeem.
Het bestelproces stap voor stap:
  1. Klik op het product dat U wilt bestellen.
  2. Klik op de “winkelmand” knop om het artikel in Uw winkelwagen te leggen.
  3. Bovenaan de pagina krijgt U een melding dat het artikel is toegevoegd aan de winkelmand
  4. Om de winkelmand te openen klikt U op het menu “Mijn Account” / “Winkelmand”
    of U klikt op het winkelwagen icoon (rechts bovenaan).
    Wanneer U Uw muis over deze knop beweegt, zal de winkelwagen openklappen en kunt U de inhoud bekijken.
  5. De winkelmand geeft een overzicht van de artikelen.
    U kunt een artikel verwijderen door vooraan op het kruisje te klikken.
    U kunt het aantal aanpassen door een cijfer in te typen en op de knop “winkelmand bijwerken” te klikken.
  6. Onderaan ziet U het totaalbedrag van Uw producten, selecteer de verzending op de verzendingskosten te berekenen.
  7. Klik op “Doorgaan met afrekenen” om verder te gaan.
  8. Vul Uw gegevens in, wanneer u “verzenden naar ander adres” aanduidt dan kunt U een ander adres doorgeven.
  9. Controleer Uw gegevens en klik op “Bestelling plaatsen” om de bestelling te bevestigen.
  10. U ziet een overzicht van Uw bestelling & ontvangt dit ook via e-mail.
Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

Details over de verzendingskosten kunt U vinden op deze pagina.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dit is mogelijk na afspraak.
Indien U kiest voor afhaling van Uw bestelling, dan contacteren wij U via e-mail om een tijdstip af te spreken.
U kunt Uw bestelling cash of met de bankkaart betalen bij afhaling.
Ons adres: Theodoor Van Ryswycklaan 34, 2850 Boom
Hoe kan ik punten sparen met mijn online bestelling?
Heb je een klantenkaart laten aanmaken in ons magazijn?
Dan spaar je automatisch punten op je naam.
Bestel je enkel online & wil je graag een klantenkaart?
Geef dit dan even aan in het opmerkingen veld.